About Me

My photo
Kepakaran Rosden Building ialah MEMBINA RUMAH DI ATAS TANAH SENDIRI yang MAMPU MILIK dengan KUALITI yang TERJAMIN BERKUALITI & KEMAS

KENAPA RUMAH PERLU ADA AURA?

Terdapat petua dan tips pengetahuan dari China kuno iaitu Feng Shui, sebuah seni yang bertujuan untuk mewujudkan sebuah rumah yang penuh dengan aura yang baik. Dalam kehidupan kita, sangat penting untuk mencari aura positif,kerana rumah adalah cermin kehidupan kita dan rumah sebagai tempat berehat dan bersantai. Tetapi bagaimana jika kita tidak merasa terdapat aura negatif? Oleh itu, kita mesti membuat beberapa perubahan di kediaman kita.
1. UDARA YANG SEGAR
Setiap hari pada waktu pagi,kita harus membuka tingkap untuk udara yang bersih masuk ke dalam rumah kita. kebersihan adalah sesuatu yang sangat penting untuk memperbaharui udara disekeliling rumah, walaupun suhu rendah tetapi harus membuka tingkap pada setiap hari. Tambahan itu, sinaran matahari akan menembusi rumah kita, apabila tingkap dibuka dan tirai dibuka.
Cahaya matahari dan udara yang segar menjadi pembersih kepada tenaga negatif. Biarkan angin datang dan pergi untuk tenaga buruk di luar rumah anda. Sikap ini sekiranya diamalkan setiap hari akan membuat perbezaan di rumah anda dan aura positif akan masuk.
2. HIASKAN DENGAN CERMIN
Anda tidak mempunyai cermin di rumah? anda harus membelinya,untuk menarik aura yang positif di dalam rumah kita. Sebab yang paling mudah adalah untuk menarik tenaga positif dan membantu membersihkan minda kita. Di samping itu, cermin adalah unsur yang baik dalam hiasan sebagai reflektor cahaya.
3. KEBERSIHAN
Kebersihan sangat penting untuk menangkis tenaga negatif dan mewujudkan perasaan kesejahteraan bagi penduduk rumah. Mencuci bilik mandi, dapur, habuk, kotoran, dan lantai mopping selalu diambil mudah oleh kita atau sering diabaikan, tetapi sebenarnya sekiranya kita menjaga kebersihan kita dapat merasakan udara segar dan wangi di kediaman kita dan seterusnya wujud aura positif di dalam rumah.
4. HIASAN DALAMAN RUMAH
Tenaga positif yang baik harus bermula lebih awal di pintu masuk rumah kita. Letakkan cermin, terutamanya jika kawasan sempit untuk membuat ruangan kelihatan lebih besar, ini akan membawa anda tenaga yang positif. Objek dan bunga yang indah juga disyorkan di jalan masuk, memberi ucapan selamat datang dan menyampaikan rasa segera mahu memasuki rumah.
Sila kunjungi pejabat urusan kami untuk dapatkan info lebih lanjut untuk BINA RUMAH ATAS TANAH SENDIRI DAN RENOVASI. Team RB semestinya akan memberikan layanan yang TERBAIK dan FIRST CLASS.
🏡 Alamat:
No 22B , Tingkat 2, Jalan Bestari 3, Jalan Bestari Pusat Bandar Fasa 2, 34200, Parit Buntar, Perak.
Atau hubungi kami di
014-977 8368 (Hp)
05-717 8898 (Office)


Share:

No comments:

Post a Comment

Pencapaian RB sepanjang 2017

Pencapaian RB sepanjang 2017
Customer RB

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Kepakaran Rosden Building ialah MEMBINA RUMAH DI ATAS TANAH SENDIRI yang MAMPU MILIK dengan KUALITI yang TERJAMIN BERKUALITI & KEMAS