About Me

My photo
Kepakaran Rosden Building ialah MEMBINA RUMAH DI ATAS TANAH SENDIRI yang MAMPU MILIK dengan KUALITI yang TERJAMIN BERKUALITI & KEMAS

WARNA BUMBUNG RUMAH MAIN PERANAN ? BETUL KE ?




==================================================
Warna bumbung rumah yang sudah pudar akan menyebabkan rumah nampak usang dan suram dan menyebabkan rumah nampak tidak menarik jadi RB cadangkan supaya anda menggunakan jenis bumbung yang berkualiti tinggi dan dari gred yang tinggi untuk mengekalkan ketahanan serta warna yang tahan lama. Pemilihan warna yang betul akan menyebabkan rumah nampak lebih berseri dan ceria.
Pilihan warna bumbung yang salah akan menyebabkan susah untuk membuat pilihan warna cat untuk disesuaikan. Team RB mencadangkan supaya pelanggan perlu memilih dahulu
warna yang dimahukan untuk dinding rumah sebelum membuat pilihan warna bumbung rumah kerana warna cat dinding boleh diubah dengan kos yang lebih rendah berbanding bumbung rumah. Pilihan warna bumbung rumah juga perlu disesuaikan dengan pemilihan jenis bumbung yang dipilih.
Pelbagai pilihan warna yang disediakan untuk bumbung akan menyebabkan pelanggan susah untuk membuat pilihan dan menyebabkan mereka membuat pilihan yang salah. Pastikan warna bumbung yang dipilih bersesuaian dengan warna cat dinding untuk mengelakkan warna dinding dan bumbung rumah terlalu kontra. Pengguna perlu pastikan warna bumbung yang dipilih bersesuaian dengan warna cat dinding. Sebaiknya, team RB nak cadangkan supaya pengguna memilih dahulu warna cat dinding sebelum membuat pilihan untuk warna bumbung.
Jika masih takda idea nak pilih warna yang sesuai, kami cadangkan supaya anda mendapatkan pandangan dari syarikat kontraktor yang dipilih untuk membina rumah untuk memilih warna cat supaya bersesuaian kerana mereka lebih pakar dalam pemilihan warna dan hiasan dalaman.
Rosden Building merupakan syarikat kontraktor yang telah berpengalaman selama lebih 20 tahun. Rosden Building atau dikenali juga sebagai RB merupakan syarikat yang berdaftar dengan SSM, MOF dan lain-lain serta mempunyai pejabat urusan sendiri.
Anda boleh berkunjung ke pejabat urusan RB untuk mendapatkan cadangan dan pertolongan untuk BINA RUMAH ATAS TANAH SENDIRI DENGAN HARGA MAMPU MILIK.
No 22B, Tingkat 2, Jalan Bestari 3, Jalan Bestari Pusat Bandar Fasa 2, 34200, Parit Buntar, Perak
atau anda boleh hubungi kami di
014 - 977 8368 (Cik Siti)
05 - 717 8898 (Office
Share:

No comments:

Post a Comment

Pencapaian RB sepanjang 2017

Pencapaian RB sepanjang 2017
Customer RB

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Kepakaran Rosden Building ialah MEMBINA RUMAH DI ATAS TANAH SENDIRI yang MAMPU MILIK dengan KUALITI yang TERJAMIN BERKUALITI & KEMAS