About Me

My photo
Kepakaran Rosden Building ialah MEMBINA RUMAH DI ATAS TANAH SENDIRI yang MAMPU MILIK dengan KUALITI yang TERJAMIN BERKUALITI & KEMAS
Bumbung metalroof ni bumbung bajet ke ?
Kebanyakan rumah menggunakan metal roof untuk dijadikan bumbung rumah.. Sebab utamanya ialah harga bumbung jenis metalroof ini lebih murah berbanding jenis bumbung lain seperti atap genting. Tapi sebenarnya, banyak yang kita terlepas pandang kelebihan sebenar bumbung jenis metalroof ni..
Banyak kelebihan metal roof ni antaranya boleh tahan sehingga 50 tahun lamanya... So tuan rumah tk perlu tukar bumbung dalam tempoh masa yang terdekat...
Bagi bumbung metalroof, takkan tumbuh lumut dan terhakis seperti bumbung jenis genting biasa. Bumbung ini lebih ringan daripada bumbung jenis lain.. So, tak perlu design struktur rumah yang complex untuk support metal roof ni..
Selain tu, banyak pilihan pattern dan color dalam pasaran..so mudahla untuk custom made ikut design bumbung... bagi design bumbung jenis metal roof kebanyakannya sama dengan bagi design bumbung genting.
Bumbung metaldeck juga mudah dipasang dan diselenggara.. ambil masa singkat untuk pasang bumbung jenis ni dan kalau berlaku kebocoran, cuma perlu gantikan kepingan atap yang bocor sahaja. tak perlu menggunakan modal yang tinggi untuk tukar keseluruhan bumbung.
Okay, so kat sini admin nak highlight sikit pasal promosi MEGA dari RB... Untuk pakej A yang berharga RM103,898.00 kami menyediakan bumbung jenis metalroof urollbond untuk keseluruhan rumah.. Ada free gift kabinet lagi.. So, tuan rumah tak payah nak topup duit dah untuk tambah kabinet dapur..
PM kami sekarang untuk pertanyaan;
014 977 8368
014 977 8368
014 977 8368
Alamat pejabat urusan;
No 22B, Tingkat 2, Jalan Bestari 3, Jalan Bestari Pusat Bandar Fasa 2, 34200, Parit Buntar, Perak.







Share:

No comments:

Post a Comment

Pencapaian RB sepanjang 2017

Pencapaian RB sepanjang 2017
Customer RB

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Kepakaran Rosden Building ialah MEMBINA RUMAH DI ATAS TANAH SENDIRI yang MAMPU MILIK dengan KUALITI yang TERJAMIN BERKUALITI & KEMAS